A A A K K K
людям із порушенням зору
КНП "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги з прання медичної білизни

Дата: 23.12.2024 09:11
Кількість переглядів: 26

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі  Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015 ДК 021 2015 - 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення)  розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

1. найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Маневицька багатопрофільна  лікарня» Маневицької селищної ради;

2. місцезнаходження  замовника: 44601, Волинська обл., сел. Маневичі, вул. Незалежності,1;

3. ідентифікаційний код замовника: 019831803119;

4.  категорія замовника: відповідно до п.1 ч.3. ст.2 Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19.04.2020р.

5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015 ДК 021 2015 - 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення)

6. Дата оголошення: 20 грудня 2024 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями

8. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-12-20-021980-a

9. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 666000 грн. з ПДВ.

Очікувана вартість визначена виходячи з потреби замовника на 2025 рік. Вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.

10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: термін надання послуг з 01.01.2025 та по 31.12.2025 року.

                                                                                    

Найменування наданих послуг

Одиниця виміру

Кількість

1

Послуги з прання медичної білизни

кг

14800

Порядок надання послуг

Замовник забезпечує приймання послуг за кількістю та якістю через уповноваженого представника та здійснює оплату наданих Виконавцем послуг у кількості, строки та за цінами відповідно до умов пропозиції Учасника та договору про закупівлю.

Виконавець отримує забруднену медичну білизну для прання та повертає її замовнику після надання послуг.

Після надання послуг оформляються три екземпляри акту приймального контролю якості та кількості наданих послуг, два з яких передаються Виконавцю, а один залишається уповноваженому представнику Замовника.

Якість надання послуг

Приймальний контроль якості та кількості наданих послуг проводиться уповноваженим представником Замовника, який оформляється актом в день здачі випраної медичної білизни.

Належним чином оформлений і підписаний акт є підтвердженням приймання наданих послуг за якістю і кількістю.

Пральня Учасника повинна мати приміщення для забрудненого майна, для замочування майна, для миючих, оздоблювальних і відбілюючих матеріалів, сушарню і пральне відділення, розбирання і зберігання чистої білизни та інші необхідні структурні підрозділи.

Транспортування забрудненої медичної білизни та доставку випраної чистої медичної білизни учасник здійснюватиме власним відповідним транспортом не менше 3 разів на тиждень; розвантажувально – навантажувальні роботи здійснюватимуться силами та за рахунок учасника.
         Забруднена медична білизна зважується товарною  вагою Учасника, після чого складається акт прийому – передачі. Акт підписується відповідальними особами обох сторін.

Білизна  привозиться та забирається в робочі дні з 08:00 до 12:00 години., за адресою: 44601 вул. Незалежності, 1, сел. Маневичі, Камінь-Каширський район, Волинська обл..

Вимоги

Документи, що підтверджують відповідність вимогам

1

 

Послуги мають бути такими, що не мають негативного впливу на навколишнє середовище, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики послуг відповідають встановленим законодавством нормам.

Гарантійний лист

 

2

Учасник при проведенні своєї діяльності  застосовує заходи із захисту довкілля.

Гарантійний лист

3

Періодичність забору брудної білизни до прання у термін не більше 12 годин з моменту прийняття заявки до виконання (у робочі години Замовника з 8-00 по  11-00 )

Гарантійний лист

4

Прання білизни повинне провадитися із застосуванням методик і технологій, затверджених для прання медичної білизни зі слідами значного забруднення кров'ю й іншими біологічними рідинами, а саме:

4.1. «Інструкція щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої Наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій  побутового обслуговування населення 27 серпня 2000,  N 20.

4.2. «Про затвердження правил побутового обслуговування населення», затверджених КМУ від 16.05.1994, № 313, галузевих стандартів ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральнях».

4.3. «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» наказ МОЗ від 04.04.2012, № 236.

4.4. Виконавець несе повну матеріальну і іншу відповідальність за застосування вищезазначених технологій.

4.5. Для хімічної дезінфекції білизни використовують дезінфікуючі засоби, без хлору, дозволені до використання в Україні, на основі активного кисню, галогенів та їх похідних, амонійних сполук, які мають повний спектр антимікробної активності і не фіксують білкові забруднення та не псують тканини

Гарантійний лист

5

Виконавець несе повну матеріальну і іншу відповідальність за застосування вищезазначених технологій.

Гарантійний лист

6

Обов’язкова наявність у технології прання білизни дезінфекційного засобу за наступними параметрами:

6.1. Дезінфекційний засіб повинен мати широкий спектр антимікробної активності (вкл. Mycobacterium

tuberculosis, M. Terrae, а також Escherichia coli, Еnterohemorrhagic e. coli (EHEC), Vancomycin-Resistant Enterococci (VRE), Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, MRSA, Staphylococcus epidermidis,Listeria monocytogenes, Salmonella typhi, Salmonella choleraesuis, Salmonella enteritidis, Klebsiella pneumoniae,Proteus mirabilis, Proteus vulgaris, Shigella dysenteriae, Streptococcus pyogenes, збудників особливо-небезпечних інфекцій – чуми, холери, черевного тифу, а також туляремії; віруліцидні (включаючи парентеральні гепатити В, С, ВІЛ, герпес, грип, парагрип А (Н5N1), А (Н1N1), SARS, лихоманка Ебола, рота-, корона-, ханта-, вакцинія-, коксакі, поліовіруси, респіраторно-синцитіальні, рино-, аденовіруси; фунгіцидні у т.ч.

по відношенню до грибів роду Candida, збудників дерматомікозів та пліснявих грибів Aspergillus niger),

овоцидні (включаючи збудників кишкових гельмінтозів, в т.ч. по відношенню до яєць глистів), спороцидні властивості; Наявність залишкової (пролонгованої) антимікробної дії.

6.2. Дезінфекційний засіб за параметрами гострої токсичності згідно класифікації ГОСТ 12.1.007-76 при внутрішньо шлунковому введенні повинен відноситись до 3 класу помірно небезпечних речовин, при нанесенні на шкіру до 4 класу мало небезпечних речовин.

6.3. Для хімічної дезінфекції білизни використовують дезінфікуючі засоби без хлору, дозволені до використання в Україні, на основі активного кисню, галогенів та їх похідних, амонійних сполук, які мають повний спектр антимікробної активності і не фіксують білкові забруднення та не псують тканини.

Учасник повинен надати завірену копію гарантійного/авторизаційного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо її відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником про відповідність дезінфікуючих засобів вимогам зазначених в п.6.1 та п.6.2.

Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів (сертифікатів відповідності/декларацій про відповідність, висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, інструкцій із застосування або методичних вказівок ) миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів. 

У випадку, якщо дезінфекційний засіб, який учасник використовує при наданні послуг з прання (дезінфекції) білизни та документи стосовно якого надаються у складі тендерної пропозиції учасника не відповідають вимогам п. 6.1. , пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з невідповідністю технічним вимогам закупівлі.

7

Доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Виконавцем самостійно, за свій рахунок

Гарантійний лист

8

Працівники учасника, що задіяні в обробці інфекційної білизни (в тому числі білизни інфікованої COVID-19) повинні бути забезпечені максимальними засобами індивідуального захисту.

Гарантійний лист

9

У разі неякісного прання білизни Виконавець повинен здійснити повторне прання та чищення білизни за свій рахунок.

Гарантійний лист

10

У разі пошкодження випраної білизни з вини Виконавця, Виконавець повинен здійснити заміну  пошкодженої білизни на якісну, рівноцінну білизну.

Гарантійний лист

11

Прання, обробку та відвантаження чистої білизни Виконавець має проводити в окремих приміщеннях, які використовуються виключно для обробки білизни медичних закладів

Гарантійний лист

12

Випрана та оброблена білизна повинна передаватись у медичний заклад в упаковці, яка буде забезпечувати цілісність, збереження його якості під час транспортування.

Гарантійний лист

13

Виконавець повинен здійснювати санітарну обробку автотранспорту для доставки чистої білизни

Надати гарантійний лист  та копії підтверджуючих документів (методичні вказівки, висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат якості на засоби дезінфекції.

14

Учасник не повинен мати негативного досвіду в аналогічних закупівлях за останні три роки. *Під негативним досвідом мається на увазі: дострокове припинення договорів з вини Учасника (Виконавця), або негативні рекомендації замовників.

Дану інформацію Замовник перевіряє самостійно.

 

 

        1. Місце надання послуг: виробничі площі Учасника в межах Волинської області. (Учасник повинен надати лист-підтвердження у складі своєї пропозиції).
        2. До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:

- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством

- витрати на навантаження, розвантаження, зважування, поставку;

- інші витрати, передбачені для послуг даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією. (Учасник повинен надати лист-підтвердження у складі своєї пропозиції).

3. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору. (Учасник повинен надати лист-підтвердження у складі своєї пропозиції).

4. Приміщення пральні повинні відповідати вимогам санітарних норм.

5. Строк надання послуг: з  дати підписання договору та до 31 грудня 2025року включно.

6. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.

У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».

У разі, якщо замовник вимагає маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, у разі встановлення вимог щодо надання учасником маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень